Födelsedagen hittills.

    2009-08-04 / 20:13:48 Publicerat i Zilla & jag  
Jobbat arslet av mig.
Fick tårta när det fanns tio minuter över vid 17 tiden av Pia. Var hennes dotter Linda som gjort den :D TACK.
Slutade tidigare idag, så jag rusade hem, för jag visste att där väntade ett paket från min älskling... Ett jättefint halsband. TACK SÅ MYCKET. Jag älskar dig sååå mycket!
Bilder kommer på alla paket senare.

En annan "födelsedagspresent" jag fick idag, var att jag fick ÄNTLIGEN träffa Theres med familj.
Har inte träffat henne på år... Åh men gud i mig himlen vilken underbart söt son hon har. Och vilken trevlig karl hon har.
Det var en fin gåva för dagen!


Nu - Annie!
Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen, Malin!

Kram från Viggo och mig

2009-08-04 @ 21:33:04
Postat av: Anna

Aaw va du är gullig :D

Va bra, då kanske jag kommer ikapp dig snart =)

2009-08-05 @ 12:33:19
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Theres

Det var super kul att träffa dig också, och att se din karl med vovve såklart!!=) Jättefina bägge två.. ;) Nästa gång vi komma upp får vi ta en fika eller ngt! Kram

2009-08-06 @ 10:58:53
URL: http://theresjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0