En bra dag

    2009-08-18 / 21:30:53 Publicerat i Zilla & jag  
Det har varit en grymt bra dag idag.
Började morgonen med slappa framför tv:n
Ringde vetrinären ang Zillas analsäckar samt hennes infekterade klo.
Vi fick sagt att det måste åtgärdas.
Hej fattigstugan, hejdå rikedomen.
Imorgon skall hon ANTAGLIGEN sövas ner. Jag hoppas på att det inte blir så, utan att det går att åtgärda utan nedsövning. Beror helt på hur analsäckarna ser ut, är det som jag tror, är det troligast nedsövning som gäller. usch jag vill inte.
Men det måste, jag vill inte att hon ska ha problem med rumpan. Och inte heller ont i tassen....
Någon hundvan människa, som kan berätta varför dom kan få problem med klorna? Som i hennes fall, klon känns lös och det är rött och irriterad runt om klon. Samt hon har varit där och kliat och dragit bort päls. Vad kan det bero på?

Vid 17 tiden träffade jag världens bästa Anna.
Vi åt en glass, surrade om livets svårigheter ;) och solade därefter.
Vid 18.30 tiden åkte jag till min Emma och umgicks med henne. Hur underbart som helst. Jag älskar den människan så fruktansvärt mycket.

Nu är jag hemma, skall göra mig någon macka och softa innan läggdax.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0