Vänskap

    2009-04-05 / 14:03:42 Publicerat i Zilla & jag  


Jag är så lycklig som fann dig Linnea.
Med dig kan jag vara mig själv.
Vi kan sitta och inte säga ett ord. Men ändå förstå varandra.
Du kan ringa mig, när livet är hårt.
Så som jag kan ringa dig.
Vi kan tillochmed ringa varandra och vara tyst i telefonen!

Älskar dig!



Hur länge har vi känt varandra nu?
Sen -03 tror jag det är.
Du är den som alltid varit vid min sida.
Vad jag än gjort för tokigheter har du stått vackert kvar.
Min bästa vän, min själsfrände.
Många vänner kommer och går.
Men jag vet absolut att du alltid kommer stå kvar.
Släpper aldrig taget om dig Emma!




Du, min underbaring!
Redan 20 år. Det var ju igår du var jätte, jätteliten. Nu minns jag inte ens hur gammal du var.
(så uppdatera mig med det Lindis)
Det är svårt att låta bli att älska dig.
Vi träffas inte ofta. Men när vi väl gör det, så är det som att vi varit dagligen med varandra.
Har alltid så sjukt kul tillsammans med dig.
Älskar dig Linda

Kommentarer
Postat av: linda

Vad du är söt! Jag älskar dig med, men det vet du ju redan. Jadu, jag var väll runt fyra kanske? eller fem år? :P

2009-04-06 @ 08:40:53
URL: http://splozit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0