Svider

    2009-04-25 / 14:17:58 Publicerat i Zilla & jag  
Ögonen svider!
Jag är trött!
06.45 började jag idag, inte så farligt ändå! Slutade kring halv ett.
Annika hade bråttom idag, så jag hann bara träffa henne en sväng, hon fick komma upp på jobbet.
Hatar stressiga dagar, för min del var det stressigt iaf.
Först starta upp frukosten, halv nio prompa ner på landgren, visa tjejen hur disken fungerar. Sen prompa tillbaks upp på hotellet. Där fick jag direkt börja med 3-rätters middagen som är ikväll. Sen föra iväg allt till höga... Usch.
Kvällen blir enklare, samt roligare. Skall ha vit skjorta, svart kjol. Servera mat, öl...

Så fort vi slutat ska jag bara HEM OCH LÄGGA MIG. Upp imorgon vid femsnåret, börjar kvart över sex imorrn.
Blir en kortare dag iaf...

Ne nu orkar ja inte skriva mer!
Kommentarer
Postat av: Madelen

Hahaha, mycket möjligt att det är det :D Längesedan du kommenterade, är det bra med dig? =)

2009-04-25 @ 15:10:17
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Mor

Du är så himla duktig, 3 rätters middag, kraam

2009-04-25 @ 15:15:15
Postat av: Anna

Skulle vi sola imorn?

2009-04-25 @ 18:24:59
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0