Snöigt

    2009-04-14 / 09:21:05 Publicerat i Zilla & jag  
Det har varit varmt och snön hade smält bort.
Idag snöar det som bara den!
Skall ta bild.

Igår morse när jag skulle gå ut kollade jag mot slänten, då ser jag nåt stort, vitt och konstigt fyrbent djur.
Tog kanske 3 minuter innan jag såg att det var en vacker hare.
Försökte ta kort på den när den var på väg hemåt eller nåt på kvällen, men då hann den sticka =(

Har lite ont i foten, igår och idag. Klämde den när vi välte med skotern häromdagen. =( Så det blev bara värre. Suck...

Byebye

Kiruna nästa.
Kommentarer
Postat av: Anna

Ja kanske det =) även om jag gjorde de nu i helgen ;p

all snö är typ borta här... gick omkring utan jacka hela dagen i solen idag^^

2009-04-14 @ 21:07:18
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0