Snabb uppdatering.

    2009-04-12 / 21:23:58 Publicerat i Zilla & jag  
Pappas mobila fungerar. Så jag gör en snabb uppdatering här.
Zilla stoooormtrivs, hon är lös hela dagarna. Hittar henne ibland liggandes i solen i en snödriva, annars har hon sprungit till grannen. ja överallt.
Idag när en vovve kom in på våran gård, ja då skällde hon som en tok: Men när vovven försvunnit då var det lugnt igen.

Har tagit massa bilder, uppdaterar det när jag kommer hem, blir lite dyrt å sitta på pappsens...
Imorgon blir det nog Karesuando. Sen hoppas jag på att vi kan åka in mot Kiruna... En sväng åtminstone....

Välte för övrigt med skotern 2 gånger i blötsnön, fastnade en gång. Och fick vända vid siuoro, då det var fullt med renar.
Det är förresten otroligt lite snö. Det har tinat bort som fan nu på två dagar. Blött på siuorojokki, då blundade jag hårt när håkke körde över bäcken med skotern..


Återkommer...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0