Skurhinken

    2009-04-02 / 20:25:37 Publicerat i Zilla & jag  
Skurhinken är framme.
Men... Jag städar bara toaletten =) Tänkte ta det grövsta, så det blir enklare senare.

Sitter och surrar med världens sötaste Sara på msn.
Vi pratar om att ses här i maj. Absolut att jag är på.
Ska diskutera med de på jobbet att jag vill vara ledig då. Rycker in om det är panik, annars inte. Så jag får umgås med Sara då. =)
Får återkomma om det senare.....

Idag har foten värkt nåt så åt helvete. =( Orkar inte ha ont. Less.

Skall ta o göra ett ryck, jag o Håkke tänkte ta en långpromenad med Zilla snart också =)
Kommentarer
Postat av: Anna

de vet ja inte, hade värsta planen att ha massa massa folk inklusive mig men sen dog liksom allt och jag fick så ont i ryggen så de blev bara sådär ;p

2009-04-02 @ 20:38:09
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0