Skrattar

    2009-04-26 / 20:52:19 Publicerat i Zilla & jag  
Fläskfilé - En extremt stor, fyllig och kraftig penis

Buskis humor - Ett hårigt underliv?

Den vill ut - Va, vadå, har vi en hund?

Det här har jag skrattat åt nu i ett par sekunder;
jag börja asgarva åt de där o mamma vände sig om "skrattar du åt mig?"



haha, ne fy fan!

ingen som förstår det roliga, eller hur!
Skrattade som fan bara för en stund sen!
Anna är galen och förlänger mitt liv.

Förresten,

han skrattar åt typ... family guy, när mannen sover och kvinnan är vaken och pratar med hunden. o så fiser han i sömnen. det satt han o skratta åt i, jaa. minst 10 minuter. tårarna bara spruta på han. jag ba "höh okej, nåt annat?"
Det var inte lika kul

Kommentarer
Postat av: Anna

ne jag tror nog vi förstår de roliga ;p

Men de där med family guy, jag höll på dö när jag läste historien, de va så fult.. och sant! xP haha

Men buskis va bäst! =D

2009-04-26 @ 21:01:55
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det är nog jäkligt svårt att föreställa sig en sån sak. Den dagen man ligger där med ett barn i famnen lär ju vara den största känslan nånsin! Går nog inte att förbereda sig.

2009-04-26 @ 21:07:57
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0