Nya vinglaset

    2009-04-24 / 20:11:17 Publicerat i Zilla & jag  
Vinet blev otroligt gott i vinglaset.. Måste vara för att det är nytt

Fy vad jag ogillar dig. Jag är TVUNGEN att tatuera mig snart.
Jag har alltid sagt att jag ska ha 3 tatueringar totalt, och alltid vetat vad jag vill ha.
Vill fortfarande ha de, men nu finns det en fjärde jag också vill ha.
Jag har ju tribalen, jag tror jag ska ge mig in på tatueringen på nacken denna gång.
Jag måste be Fredrik rita upp den. OM han har tid. :D
Annars kanske det finns någon annan duktig själ. Det gäller att vara bra på att texta och den lilla detaljen jag vill ha, ska vara cool. Men jag tänker inte tala om för någon vad det är för nåt förräns den är gjord! Okej, Anna får nog veta.... :D

Nu ska jag fortsätta med mitt vinglas här och sen tömma diskmaskin & tvättmaskin.
Imorgon får jag förresten finbesök. :D Annika kommer hit en sväng, vi skall luncha. Var nämligen idag och köpte en grej åt henne som hon ska hämta imorgon och då passar vi på att luncha. Skall bli jättekul!
Kommentarer
Postat av: Lena

Kan man få se bild på tatuering(ar?) du redan har?

2009-04-24 @ 20:40:58
Postat av: Anna

hehe, jag tyckte det lät som en bra idé i alla fall, men som sagt så tycker jag vi får se den på papper först så vi vet precis hur du tänkt dig =)

2009-04-24 @ 23:45:29
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0