Lilla huset på prärien

    2009-04-06 / 20:41:29 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag legat hela eftermiddagen tills för ett tag sen och kollat lite avsnitt. Somnade till det senaste, så då klev jag upp å satte mig här istället.

Vet inte riktigt vad jag har att komma med idag.
Var till Blåsippan med min fot förresten. Fick tabletter och en salva till foten. Läkaren sa att jag skulle undvika att gå längre promenader. Inte så lätt, men ja...

Tänkte på en sak....
När jag går till Blåsippan (som är vårdcentralen närmast mig) så vet man inte alls vilka som är doktorer osv..
Min favvo doktor, han ser ut som en skogshuggare i sina kläder. Hon jag hade idag, var nog klädd för att gå på fest.
Det är sjukt!!
Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha! läkare är en outforskad underlig art... ;p

2009-04-06 @ 20:45:46
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja alltså jag har ingen aning för sist jag var hos en läkare hade dom vita rockar i alla fall, utom distiktssköterskan för hon hade vanliga kläder, och en långlånglång fläta :p

och det är väl ett par år sen, jag behöver inte läkare så ofta om man säger så =D

2009-04-06 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0