Längre pass, suck

    2009-04-26 / 19:45:48 Publicerat i Zilla & jag  
Det blev då inte ett kortare pass, som jag trodde. (06,15-10,00)
Klockan stod 14.10 när jag var klar och kunde bege mig hemåt.
Hade turen att ha jättetrevliga & duktiga tjejer på frukosten, precis som igår. Handbollsflickor som jobbar för sitt lag tror jag. Kanon duktiga måste jag säga!

Hade tänkt kika förbi min systerdotter som haft födelsedagskalas idag. Men det hanns inte med. Var bjudna på middag redan kl 17 hos håkans mor. Då Bengt fyllde år idag!
Nu sitter jag här, ska snart sätta mig på ballisen o njuta en stund..

Imorgon är det kalas hos Molly igen, imorgon är även hennes riktiga födelsedag, hela 4 ÅR blir min lilla tjej!
Men hon är inte så liten längre! Mosters prinsessa <3
Minns när jag fick samtalet av syster! -Du har blivit moster! Vilken känsla alltså!
Minns första mötet, så kort, och så många tårar jag föll när de åkte från mig. (bodde i örebro då)
Var så himla ledsen. Mådde inte så bra heller just då, med det hemska förhållandet jag levde i! Så jag var mest ensam hela tiden och självklart blir det jobbigt när någon jag älskar hälsar på och åker lika fort!

Näe nu ska jag ta mig ett glas vin till och sätta mig ute på ballisen!
Kommentarer
Postat av: Anna

Min mamma ringde mig då syrran fick.. -"jaha... hon fick en hårdrockare.. han har långt svart hår & tofsar på öronen.."

& gudarna skall veta vad jag skrattade xP hihi

2009-04-26 @ 20:05:01
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Bilderna är uppe!! :)



Håller med om att vara moster är något speciellt. Finns inget som betyder så mycket som Adam gör för mig! :)

2009-04-26 @ 20:32:56
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Anna

haha mäh ;p ja ibland ser dom ju fel =)

vet inte om jag berättat de här fö dig? :p

Men när mamma skulle kläcka min lillebror så kom hon in till mig 3 på natten en vardag, tände lampan o sa "den vill ut"

Jag yrvaken tänkte "vaaa? vadå? vi har väl ingen hund?!?"

haha =D

2009-04-26 @ 20:33:27
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tackar! Haha :P Dom fick höra hela kvällen "har ni lika klänningar eller?" Lite jobbigt!



Ja det är en speciell känsla.. Undrar hur man kommer känna när man får egna barn då?? Mäktigt!

2009-04-26 @ 20:48:51
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0