Läggdax

    2009-04-03 / 23:22:51 Publicerat i Zilla & jag  
Imorgon skall jag ta och sätta in alla bilder i datorn så jag kan visa några stycken. :D

Vi var på en längre promenad i leran och snön, jag & Micke & hundarna..

Det gick förresten bra med Zilla och denna tik Fenja. Hon morrade till lite grann när Fenja nosa henne i rumpan.
När vi var in och såg hur Micke bor tillfälligt, så skulle jag se om Fenja kunde det här med tass. Så jag hade en godis i ena handen och med andra försökte jag visa samtidigt som jag sa "tass"
Men Fenja ville inte riktigt lyfta tassen. Hon bara satt och glodde med sin väldigt, hemskt stora nos. (det var i princip det enda jag såg, den stora nosen) 
Mitt i allt försökande så tar Zilla sin tass och slår mot Fenjas tass, precis som att berätta " Men hallå, förstår du inte hur man gör. Gör så här, som jag gör"
Sen hoppade Zilla upp på mig och det kändes som att hon riktigt kramade mig. Världens gosigaste Zilla.

Nåja, återkommer imorgon efter arbetet, förhoppningsvis med både färska och urgamla bilder från kameran.

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Micke

riktig mysig prommis o de känndes skönt att få prata av sig lite:)

loveu

2009-04-03 @ 23:30:25
URL: http://mikaelnilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0