Jag klarade det.

    2009-04-22 / 16:21:44 Publicerat i Zilla & jag  
Över mina förväntningar, så lyckades jag pina mig igenom denna dag.
Varit på gott humör hela dagen. Är nämligen ledig imorgon eftermiddag. Så Anna jag far te Birsta imorgon istället.
Blir Gina Tricot, Ikea och skoaffären. Plus en fika med min käraste mamma.

Idag har jag blandannat sysselsatt mig med att gå fram och tillbaka, sen gick jag fram och tillbaka lite till. Men före det, så satt jag en stund. Eftermiddagen ordnade jag klart mina papper så jag kan börja med det där körkortet någongång. Är så på hugget för det. Nu ska jag ha det!

Här hemma blir det att packa bort vinterkläderna, rensa bort glas, muggar, etc som man inte alls använder. Varför ha kvar?!
Kommentarer
Postat av: Sia

Hej, ett tag sen ja varit här, fin header o allt ;)

Jaa precis, de du skriver är alldeles rätt!!

Haha kul o höra att nån saknar min blogg fniss kramar

2009-04-22 @ 21:26:30
URL: http://shinesia.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan vi åka en sväng till veckan då kanske ? =)

2009-04-22 @ 21:27:48
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0