Imorgon

    2009-04-14 / 21:29:56 Publicerat i Zilla & jag  
Imorgon lämnar vi detta snöiga land.
Känns både skönt och tråkigt.
Jag trivs här uppe. Om jag bara hade haft alla mina saker här hade det varit perfekt.
Ska bli skönt att få återse en dusch, toalett. och eventuellt vår som Anna säger att det skall vara =)

Får se om pappa åker, eller om han blir kvar. Han var inte alls pigg nu. =(
Men vi åker med varsin bil så vi kommer ju hem iaf. Men skulle kännas bättre om pappa också åkte.

Nej, nu skall jag ta o stänga ner här, gå ut o borsta tänderna och sen lägga mig tror jag bestämt.

Förresten.. Haft en underbart trevlig dag idag. Var till min favvo-morbror å drack kaffe på verkstan, sen for vi till min kusin Nina, som jag inte träffat på ja, minst 7 år. Fick se hennes stora son Johannes, 3 år. Så himla söt, och inte det minsta blyg, han vet nog inte vad blyg är för nåt ens. O så dom där voffarna. Blir alldeles tokig. Hon hade en valp kvar av kullen. jag vill ha, jag vill ha.
Nästa år blir stoppet i Laxforsen hos Nina har ja bestämt!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0