Idag tänker jag..

    2009-04-04 / 07:16:25 Publicerat i Zilla & jag  
faktiskt gnälla
jag är pisstrött.
min fot gör mer ont. smärta för varje steg jag tar.
jag vill inte jobba, jag vill få en diagnos på foten och ett datum. Känns lättare om någon kan säga att detta är felet med din fot och den 10 april så är allt bra igen. Tänk vilken lycka...


Men tack och lov är dagen inte så lång. Det kommer gå as fort.
Dessutom skall jag laga levande fiskar med fiskögon till mina gäster.
Eller det kanske var nån sorts fiskfilé, med potatis och min egna remuladsås till.
Jo så var det.

Äh jag gör ett ryck.
Jag känner att jag behöver en dos av Anna och Micke, Dom tillsammans, då är ingenting normalt. Och det är så det ska vara. En tillvaro som är sjukt onormal. Date snart...
Kommentarer
Postat av: Anna

En dejt låter bra

2009-04-04 @ 22:59:08
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0