Handväska

    2009-04-21 / 16:38:58 Publicerat i Zilla & jag  
Nu skall jag kila ner på staden, köpa en handväska jag har kollat på och lite toapapper.
Funderar på om jag ska göra hemmagjord glass...
Kanske gör det...
Isåfall tror jag minsann att jag bjuder hit Anna på en kopp kaffe & glass imorgon eller nåt. Jag får se.
Men först staden...
Jag har nån sjuk kärlek för handväskor. Älskar handväskor. Ändå använder jag aldrig någon. Skumt! Har allt i fickorna. Men det är snart sommar, så jag måste börja använda handväska, då har man inte vinterjacka på sig om jag inte minns helt fel..

Ikväll har jag lovat att ordna bilderna från i fredags....


anna säger "det är synd att du är så billig."
Du är så jävla bra anna!!!! <3
Kommentarer
Postat av: Anna

Yay, din blogg har förlåtit mig! ;D haha

Är du ledig imorgon eller? =)

2009-04-21 @ 19:50:37
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0