En skön torsdag

    2009-04-23 / 19:10:28 Publicerat i Zilla & jag  
Haft en väldigt bra torsdag.
Fullt ös på morgonen på arbetet. - tagit emot varor - skrivit listor - träffat en försäljare -
Vid 11 tiden slutade jag, for hemåt. Drack en snabb kopp och åkte till Birsta City. Mötte upp min underbara mamma utanför Skopunkten, Birsta Östra. Kilade in där, jag fann 3 par skor, Håkke 1 par och morsan 1 par.
Sedan besökte vi  IKEA. Där inhandlades nya vinglas.
Äntligen blir det mer lika i skåpet, så in med det nya och ut med skiten!
Gick in på köpcentrum, och in på Gina Tricot där jag hittade bland annat en jeansjacka.

Vi gick och fikade en sväng. Sen så frågade jag lite snabbt och skämtsamt - mamma, kan inte jag få en blomma av dig?
Självklart, min mamma är världens bästa. =) Så jag fick en fin krukväxt med en vit snygg kruka till.


Kommer bilder senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0