Dåligt utav mig.

    2009-04-07 / 21:40:40 Publicerat i Zilla & jag  
Idag har jag skött mig dåligt.
Inte uppdaterat flitigt, som jag kanske borde?!

Har haft fullt upp hela dagen. Jobbat till ca 13, ner på stora staden för min massage jag har en gång i månaden. Det var välbehövligt. Ner på stan, köpa present till Håkan från mor & Stig. Samt en påskpresent till mig själv. (3 par trosor)
Sprang in på HM för att använda upp min bonusgrejj. Blev en typ tunika/klänning, vita solbrillor(som jag aldrig hittat innan, som passat mig. ÄNTLIGEN hittade jag ett par) och sockor.
Sen gick jag såklart in på djuraffären. Blev ett hundben, som skall vara mycket bra för tänderna och mer hundgodis (jag föredrar Arkens dyrare, bättre kvalité)

Sen vare bara att åka hemåt. Mötte systeryster på staden en snabbis också förresten.
Väl hemma var det bara att planera in vad Håkan vill ha för fika imorgon. 
Håkan lagade mat medans jag sov, pannbiffar, potatis & kantarellsås.
Efter middagen gjorde vi i ordning hans tårta.

På torsdag fyller nämligen Håkan 22 år. Men då sitter vi i bilen på väg mot Kiruna. Så vi firar honom imorgon kväll istället.
Kan knappt fatta att han fyller 22, när vi träffades var han bara 18. =)

Men nu skall jag sätta mig i soffan och bläddra igenom hundtidningen jag köpte på OK tidigare!
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Du har en kanonsnygg blogg!!

Jag önskar dig GLAD PÅSK i förväg!

2009-04-08 @ 10:27:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: eob

ja, har läst om det. Lite trist att det måste bli så men spännande ändå. :P



Ja, bor i Örebro för att plugg här :) Ja, jättehärligt väder! Ska gå ut och sola lite snart :D

2009-04-19 @ 15:03:47
URL: http://eobszone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0