Against All Odds

    2009-04-22 / 21:47:27 Publicerat i Zilla & jag  
Underbaraste låten, någonsin.


Farfar.. Jag trodde aldrig att du skulle försvinna så här tidigt. Trodde att du var den siste att lämna in.
Jag hade velat haft dig här. Velat att du sett hur bra jag har det idag.
Velat att du var vid min sida när första barnet kommer.
Om det fanns något att göra, vadsomhelst, skulle jag göra det. Allt för att du ska komma tillbaks till oss.
Jag vet att du hade älskat Zilla. Jag vet att du hade älskat min pojkvän.
Om jag kunde, skulle jag spola tillbaka tiden.
Ta på dig en extra gång, där inne på bårhuset. Kramat om din kalla och stela kropp.
Och sagt hur mycket jag älskar dig.
Det var det jag inte gjorde, och det tär på mig.
Jag bara såg på dig, rörde dig lite lätt på kinden. Sen växte paniken.
Älskar dig så himla mycket, jag hoppas verkligen att du visste om det.

Kommentarer
Postat av: M-a-l-i-n

sv: Ja det är de :)

2009-04-23 @ 10:24:30
URL: http://mykarma.blogg.se/
Postat av: caroline

oj, vettefan faktsikt vad jag pysslar med så långt fram i tiden. vad har du för en idé du har? :D



hade du kul här uppe under påsken förresten?

2009-04-23 @ 18:32:56
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0