3-rätters

    2009-04-25 / 20:47:53 Publicerat i Zilla & jag  

Började åter igen jobba vid 16 redan. Klar 20.10
Gick kanonbra. Dom var supernöjda med maten!







Min outfit för kvällens arbetstimmar.
(förutom kepsen)








Dukat och klart för förrätten! Kavring med pepparrotsgrädde och rökt skinka








 
Varmrätten bestod av ostgratinerade fläskfilémedaljonger, stekt svamp, klyftpotatis med en slags wok och kall bea.







 Här är den underbart roliga och snälla Kicki som jag har jobbat med ikväll!
En kommentar som vi hade himla kul åt idag
"Det känns som att jag håller på med en stor och fyllig penis" 
Som blev sagd i samband med putsning av fläskfilé






Med detta avslutar jag inlägget!
Ha en underbart trevlig kväll, för det ska jag ha!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0