Today

    2011-03-29 / 00:46:21 Publicerat i Zilla & jag  
Vad har jag gjort idag, ja allt är så snurrigt just nu så huvva. Sov ju knappt två timmar i natt. pain.
Var upp till syster på kvällen, skulle hjälpa henne med lite saker, men till slut gav vi upp, så jag ska fixa det imorrn på Håkans dator.
Känns som att det inte finns så mycket att säga om den här dagen.
Imorgon ska jag iaf iväg med Zilla till Ulrika och dra ut på promenad med hennes Tuva och en annan Tuva som hon brukar gå med ute. (en tollare)
En käääffe hos Sabine blire också =)

Ne nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, gumman..svårt att säga något tröstande. Inga ord kan nog hjälpa :/ livet är outgrundligt helt enkelt, men efter storm kommer solsken och det kommer det göra även för dig. Men det är aldrig kul att rida ut stormen när den väl är igång.

Det positiva är dock att nu har du möjligheten att göra precis vad du vill med din tid och ditt liv! Du har makten över ditt liv och styr exakt var, och på vem, du väljer att lägga din tid och din energi. Kanske är det dags att veckla ut vingarna och känna på din nya frihet där du är i fokus!

Än en gång: Jag finns här, närsomhelst..om du behöver stöd eller bara prata av dig. Det är det man har vänner till. <3

2011-03-29 @ 18:41:03
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0