hej?

    2011-06-27 / 13:13:55 Publicerat i Zilla & jag  
Då var jag hemma efter 3 dagar i Pålen. Åkte hem lördag kväll istället för söndag. Kände att jag inte orkade vara kvar. Blodsugande vampyrerna (Myggen), Zillas alla bett och röda ögon var det blandannat som fick mig att längta bort därifrån. Så fick det bli och jag åkte hem lördag kväll. Dessutom skulle det nog vara asmycket trafik om jag åkte på söndagen.
Direkt jag kom hem for jag till min kärlek. Ja, jag åkte inte ens hem, utan direkt till min prins. <3

Idag är det tvätt av kläder och städ som står på schemat. Och när karln kommer hem ska han få ställa sig å fixa tacos.

Var på stan en sväng idag, köpte hem två st bh, hade ingen vit, men nu har jag tvååå...
Blev lite annat nödvändigt hemhandlat också.

Ne, nu ska jag se så hundarna har vatten och jag får en cigg innan det är dax å gå ner till tvätten.


Älskar min Andreas mest av allt.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack Malin :DD

2011-06-27 @ 18:24:37
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0