Work

    2011-04-02 / 07:50:34 Publicerat i Zilla & jag  
Jobb helg. Det är faktiskt skönt. För då behöver jag inte vara hemma så mycket.
Börjar kännas att det kommer bara bli mer jobbigt när vi är så mkt uppe i varandra.
Ikväll ska han träffa sina kamrater och det tycker jag är grymt härligt. Blir glad när han gör saker.

Är riktigt trött. Har inte sovit många timmar, blir väl en 4 i natt. Så sex timmar totalt på två nätter. Bravo.

Idag ska jag iväg mitt i allt å fira världens finaste Sanna. På kvällen blir det nog en sväng till henne igen. Födelsedagsparty eller ngt =)

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen göra mig en shake. Vågen visade förresten minus igår när jag vägde mig. Jippie.


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Vad duktig du är :D Jag började med detta igår, fast höll på att kräkas när jag druckit en shake och mådde dåligt hela dagen. Tänker nog ta det långsamt och prova en smak om dagen i början för att se vad jag kan äta eller inte. haha fyfan!

2011-04-06 @ 13:38:20
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0