=(

    2011-04-22 / 17:09:31 Publicerat i Zilla & jag  
Är man för glad så slår det till när man minst anar det. Det borde jag ju veta nu.
Jag har ju varit glad ett tag, av många bra anledningar. Som jag får återkomma om. Men de flesta av mina nära å kära vet om det.
Så får jag ett telefonsamtal av min underbara syster. Som frågar om någon uppifrån har ringt till mig. Men nej, såklart inte. Då hade pappas kusin lämnat ett meddelande om att ambulansen har fått köra honom till sjukhuset.
Pappas kusin hade hittat honom utomhus, nedkyld. Och han är illa däran. Det är så jävla jobbigt att vara här i Härnösand och inte få veta någonting ordentligt. Jag fattar inte varför han ska supa så jävla mycket......................

Kommentarer
Postat av: Helena

KRAM! Och ge Maria en kram också.

2011-04-22 @ 17:56:17
URL: http://hewi.bloggplatsen.se
Postat av: Madde,InaoRozz

Förstår din känsla vännen! Hoppas att han kommer att klara sig.

Den funderingen kommer du aldrig att kunna få ett riktigt ärligt svar på. Tråkigt men sant.

kramar

2011-04-22 @ 18:28:44
URL: http://fashioningold.webblogg.se/
Postat av: Maria

MEn usch gumman:( Inte roligt alls. Alkoholen ställer till med alldeles för mycket tragedier och det kommer vi aldrig att kunna 'greppa'..

Lider med dig! Vet vilket skit det kan vara!

Massa kramar till dig <3

2011-04-22 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0