Today

    2011-04-21 / 10:23:00 Publicerat i Zilla & jag  

Å jag mår fortfarande bra, allt går åt rätt håll. För varje gång jag vägt mig blir det bara mindre och mindre. Kommer närmare mitt slutmål, ändå så kör jag inte cambridge på heeel tid. Men jag försöker iaf äta bra. Fast igår vart det en kebabfavorit med Anna, Andreas och Ante. Men nångång ska man väl få unna sig.
Flytten närmar sig, och jag har sjukt underbara vänner. Jag älskar mitt liv nu ja!

Vi var även ute och åkte runt, runt vi fyra. Riktigt trevligt, jag fick sitta fram å slapp köra. Ante fick äran å köra min bil, även om han bara klagade på allt om min bil :p

Ikväll blir det bio, Scream 4, var längesen jag var på bio så det ska bli trevligt. Blir även nån öl före eller efter. Tror mest på efter ;) Om det bara är öppet ja.

Sista arbetsdagen innan jag går på min tio dagars ledighet.  Och dagarna blir bara färre tills jag flyttar. Känns så enormt härligt. Längtar verkligen.

Ne nu ska jag göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0