Sista natten

    2011-04-28 / 22:58:58 Publicerat i Zilla & jag  
Sista natten som sambo. Det känns ju lite vemodigt. Kommer känna mig så fruktansvärt ensam när jag flyttat, även om jag inte ÄR ensam, så kommer det kännas så. Jag ska bo SJÄLV. Hjälp. Jag kommer fan inte klara det, känns det som.

Var till Ikea idag, shoppade lös lite för en 3700 kr. Men bara saker jag behöver. =) Var dit med världens bästa Andreas & Anna. <3

Nu sitter jag här framför datorn och min hjärna spelar mig ett spratt. Ett elakt jävla spratt. Och irriterad är jag också. Jag tycker inte om att vara så här. Tycker inte om att känna som jag gör nu. Dumma dumma mig....
Har jag tur går det över tills imorgon.

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer gå så bra Malin :)

Det finns inget att oroa sig över, i dubbel mening :)

2011-04-28 @ 23:41:25
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0