Oh

    2011-04-17 / 11:07:05 Publicerat i Zilla & jag  
Det är så mycket jag vill berätta, men jag får avvakta ett tag till.
Haft en sjukt underbar helg. Fredagen satt jag å C å drack lite alkohol å sen gick vi ner på krogen å var sociala. Igår satt vi hos C å hade ett par stycken här å festade lite å sen drog vi ner på krogen. Träffade hur många som helst som man inte träffat på år och dar. Är nå slags döv sm här, minns inte riktigt vad det var. Så det är många döva och hörseltrasiga här. Riktigt kul å träffa på folket.
Däckade direkt jag kom hem typ. Med jacka och alla kläder på. Skönt.
Nu ska jag se om jag får med mig någon, typ Sabine, upp te Öbacka å kolla in lite.
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det var bandy de spelade, har jag för mig iaf :p

2011-04-17 @ 21:19:17
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: C

Sm i innebandy!

2011-04-18 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0