Kontrakt

    2011-04-07 / 08:19:18 Publicerat i Zilla & jag  
I tisdags var jag över till grannen. Surrade och höll på.
Sen drog vi ner te Bittens. Det var nog trevligt tror jag.

Idag är fullt schema. Börjar med att åka ner till Norrvidden för att skriva på kontrakt. Min första lägenhet där jag faktiskt SKA bo ensam. Det känns bra i nuläget.
Efter det blir det hem en sväng innan jag beger mig ner till Anna på lite kaffe.
Vid 15 tiden beger jag och en kamrat oss till Sundsvall, till min mamma en sväng och sedan åker vi å hämtar SOPHIE & ISABELLE. <3
Blingo party ikväll som vi ska på.
Efter det kör jag hem henne också. =)
När ska jag hinna packa?! Nåja, det kommer det med :P
Är knappt hemma, men jag orkar inte med stöket.

Nä, kaffe och börja fixa lite innan jag beger mig.
Kommentarer
Postat av: sophie

har sett frameot detta i hela veckan sån in jääävulsk <3

2011-04-07 @ 11:20:31
URL: http://sophiebjornberg.blogg.se/
Postat av: tessy

tänker på dig när jag hör denna..

spotify:track:3LuOoyDzXfVpdqNKsBMVuz

2011-04-07 @ 16:40:50
Postat av: Sandra

Hojta bara till om du behöver flytthjälp, packhjälp eller alla andra former av hjälp för den delen också. Finns här..jämt och ständigt, dygnet runt :)

2011-04-07 @ 21:14:39
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0