Irriterad

    2011-04-03 / 17:13:43 Publicerat i Zilla & jag  

Är grymt irriterad idag.
Kommer hem till ett bombnedslag.
Finns förihelvete inge värre än det.
Tack å lov är jag på jobbet nu så jag behöver inte se röran förräns ikväll när jag har slutat jobba.
Blir väl att plocka i ordning så det ser okej ut. Orkar inte med mer röra i mitt liv.

Snart är jobbhelgen över, men jag går på A-pass imorgon, dessa härliga 14 timmar.
Ledig onsdag och torsdag. Då måste jag verkligen fortsätta med allt där hemma. H fyller år på lördag och jag vill inte att det ska se ut som fan när hans familj kommer å grattar honom.

Återgår och tänker på att det bara är 6 timmar kvar av denna arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0