i´ve had the time of my life

    2011-04-20 / 02:27:30 Publicerat i Zilla & jag  
Så jävla skönt å va ledig imorgon.
Ska soooooova så länge jag bara kan. Är jag som vanligt, lär jag vakna före åtta.
Men det tror jag inte. För de senaste dagarna har jag sovit så grymt bra.
Tio dagar tills jag flyttar, och jag ser framemot det som bara satan. Ska bli så skönt, bo själv. Bestämma själv vad fan jag ska göra. Visst, jag har Zilla å tänka på, men det är en helt annan sak. Henne gör jag allt för. Just nu de senaste dagarna så är hon hos H, medans jag sover borta. Men jag tycker det känns okej. För hon får tid med H, och H får tid med henne.
Som det ser ut i dagens läge så kommer inte jag och H kunna vara kompisar när jag har flyttat ut. Men det är inte mycket att göra åt den saken. Utan det blir som det blir.
Ska iväg på en rolig sak på torsdag kväll, det ser jag framemot. Ska bli grymt roligt och mysigt. Sen har jag ju både fredag och lördag att se framemot. Jag är ju ledig i hela tio dagar. Gud så skönt det ska bli.
Sova nu! BYE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0