happy

    2011-04-14 / 09:01:53 Publicerat i Zilla & jag  

Jag måste ju vara typ den största skiten som finns.
Men jag är glad, jag är lycklig.
Jag mår jävligt bra.
Jag vet att jag har en kanonsommar att se framemot.
Jag har ett jobb, som jag trivs med även om det kan vara långsamt. Men jag har världens bästa kollegor. Trivs så himla bra med allihopa. Och genom jobbet har jag träffat en som jag verkligen trivs tillsammans med och det känns som att vi är lite lika. Sabine alltså.

Jag vet att jag kommer trivas med att bo själv. Självklart kommer det ju kännas ensamt till en början, men jag vet att jag klarar av det. Har jag kommit så här långt upp på toppen efter ett x antal försök till att ta livet av mig så kan jag tamefan bo ensam.

Har för övrigt mailat om köksmöbler idag, och som det ser ut är det fortfarande kvar och då ska jag tamefan ha de.

Tacksam för så himla mycket. Min mamma är så sjukt underbar, vet inte vad jag hade gjort om jag inte haft henne. Min pappa är underbar som vill hjälpa mig i denna "kris" trots han själv egentligen inte har råd. UNDERBARA människa.
Min syster är mitt bollplank, min förebild. Mitt allt. Vi umgås inte mycket, och har egentligen inte så mycket gemensamt. Men det är min syster. Och jag älskar henne så sjukt mycket. Skulle inte överleva om jag inte hade henne. Hon vet hur man tröstar mig, hon vet vad hon ska säga och vad hon kan göra för mig. JAG ÄLSKAR DIG Maria. <3



Min Emma är underbar, hon förstår mig nu att det inte finns all tid i världen fram tills jag flyttar, men bara vi hörs av i telefon är det lugnt. Och hennes Hugo, jag är så sjukt glad att jag fick äran att vara hans gudmor. Allt ska bli så mycket bättre när jag flyttat. Jag VILL lära känna Hugo, jag VILL vara del av hans liv.
Emma, vi har delat så mycket, och vi ska dela så mycket mer. Genom eld och vatten för dig min Emma.


Å underbara Stephanie, finns ingen som pratar så mycket som henne. Och jag tror att det är därför jag älskar henne. Hon är speciell. Hon lyssnar och kommer med goda råd. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv Steff..



Åh Sabine, min nyfunna vän.
Det är så skönt att ha någon som dig. Jag kan bara kila över till dig för en kaffe och vi kan prata om egentligen ingenting. Vi har kul när vi dricker lite vin tillsammans. Ja, vi har roligt och jag trivs med dig. Såå glad att jag funnit dig. <3

fick spara mitt i allt.
Sist men inte minst, Sophie. Vi kommer varandra närmare dag för dag. Och jag är så oerhört tacksam för alla dina tröstande ord, alla dina uppmuntringar. Ja, allt. Du är en underbar vän. Med en otroligt fin och vacker familj. I och Micke. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0