Go

    2011-04-12 / 07:19:33 Publicerat i Zilla & jag  

Då var jag tillbaks på det ansvarsfulla arbetet. Blir bara tre arbetsdagar denna vecka, och det känns riktigt skönt.

Igår hade jag en riktigt bra ledig dag. Fick mitt HM-paket med nya fräscha kläder.
For iväg med Anna & Andreas upp till Vårdkasen, tog lite kort och blåste inte bort.
For vidare till Smitingen. Kände mig riktigt sugen på att bada, eller inte. Blev snöig, jag tappade mobilen och jag var på väg å ramla. INTE OKEJ.
Sen åkte vi å lämnade Annas pussgurka Andreas hemma hos sig. För han får nämligen inte vara ute och springa på kvällarna. ;)
Jag och Anna åkte runt runt runt. Sen släppte jag av Anna i farten(hemma hos henne) när jag fick ett sms om att jag kunde komma förbi hos en kamrat. Så där satt jag till tolv, och hade det riktigt trevligt och roligt.
Det är SVIN kul å lära en annan teckenspråk. Haha.

Idag är det jobb till 15, sen stan en snabbis och därefter åker jag upp till min älskade storasyster som idag fyller 30 år. GRATTIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0