Dålig uppdatering.

    2011-04-25 / 13:46:12 Publicerat i Zilla & jag  
Hela helgen har varit fullt ös, medvetslös. Typ.
Fredagen var jag hos Anna å vinade lite, innan vi blev upphämtade av Emma å hennes karl för en tjejkväll på parken. Fast nu vart det ju inte tjejer bara, Andreas kom dit också. Var ju rätt dött med folk, men jag hade kul ändå. ^^
Lördagen for jag och C till Sundsvall, käkade påskmiddag hos min mor och Stig. Plus min halvbrorsa Jimmy. C for vidare för å träffa sina kamrater å jag stannade kvar. Hade en grymt rolig kväll. Vi spelade nå dricka-spel där man var tvungen å dricka snaps (dumma Jimmy), körde med andra ord och jag å Jimmy vann. Såklart...
Singstar och Wii blev det också. Satt å pratade med Jimmy länge på ballisen. Så skönt att vi kommer så bra överens. Han är bäst. <3
Tack för en toppen kväll mamma, Stig å Jimmy.

Igår for jag direkt hem till Håkan, vi skulle ta tag i grejer här i lägenheten, men självklart så somnade jag o vaknade vid elva kanske? Minns inte. Sen for jag iväg en sväng och kom hem vid halv sex imorse. Så lagomt mör är jag idag.

Dagens planer är väl att ta tag i det jag inte gjorde igår, träffa Andreas å så bara njuta av att jag är ledig i många dagar till. Me like.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0