Dagar att se framemot.

    2011-04-13 / 07:48:55 Publicerat i Zilla & jag  

Det är verkligen grymt jobbigt att inte kunna berätta allt för hela världen.
Jag vill ju så gärna men jag ska inte. Jag har lovat!!

Jag ser framemot helgen. Fredag då ska min nyfunna och underbara Sabine få hjälpa mig med håret o så tänkte jag locka henne med att dela en flarra eller nåt sånt där. Blir inte hårt för mig, då orkar jag aldrig på lördagen.
Kanske kan locka någon att dra å sola typ två tre gånger innan helgen. =) Kanske inte de mest hälsosammaste men jag gillar´t.




Nästa vecka blir också en bra vecka. Ska få träffa min Sophie, underbart.
Blir nog en tripp till Birsta och har jag tur kan jag få henne att gå på IKEA med mig, så kan jag handla lite smått å gott. Fast det värsta med att träffas där, är att då måste jag köra dit. Gillar det INTE.
Sen har jag ju också 10 dagars ledighet att se framemot. Det längtar jag till faktiskt. Tog semester helgen jag ska flytta så jag kan fokusera på det. Riktigt skönt.
Å jag kommer ju ha världens bästa grannar också, Catta, Andre och Coba. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0