Bok

    2011-04-09 / 07:22:39 Publicerat i Zilla & jag  

Idag när jag har tid över skall jag börja läsa en bok som jag köpte häromdagen.
"Jag är femton år och jag vill inte dö" av Christine Arnothy. Baserad på en sann historia.
Såna böcker gillar jag.


Har planerat att köpa en gungstol, måla den vit om den inte är det. Å ha den i nåt hörn i lägenheten där jag kan sitta å läsa böcker i lugn å ro.

Idag känns som en bra dag.
Under denna tid som varit nu, är jag sjukt glad att jag har mina underbara vänner.
Stephanie som kommit med alla sina kloka ord.
Sabine som varit ett stort stöd, och som jag känner att jag bara kommer närmare och närmare.
Emma som aldrig övergett mig. Min själsfrände, mitt allt.
Sophie som bara lyssnar, ger mig goda råd, ger mig ärliga svar. Underbara människa.
Syster som finns för mig, som bryr sig om mig och älskar mig.
Min älskade mamma. Vad hade jag gjort om jag inte haft dig mamma? JAG ÄLSKAR DIG!

Glömmer inte er andra, alla har varit underbara på sitt sätt.
Egentligen är det H som behöver sina vänner mer än mig. Det är han som mår dåligt. Men jag är ändå tacksam för att jag har så fina vänner som ställer upp.

Är sjukt glad för att jag har ett jobb, jag har bil, jag har körkort, jag har lägenhet från 1a maj.
Jag vet att jag inte kommer vara ensam..

Kommentarer
Postat av: micke

så fort jag införskaffat mig en mobil, så hör jag av mig, saknar dig!! <3

2011-04-13 @ 10:39:00
URL: http://mickenilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0