Säsong 3

    2010-01-21 / 21:40:32 Publicerat i Zilla & jag  
Idag fick jag hem säsong 3 av The O.C. Snart är den serien fulländad. (heter det så förresten?!)

Var på stan en sväng med Emma idag, hittade tyg som vi skall sy gardiner av. Kommer bli kanonbra. Nu gäller det bara att hon hittar nå enfärgat som hon kan ha i de andra två fönstrena.

Måste bara visa upp en bild på min underbart fina gudson. Är grymt stolt över att få vara del av hans liv. En av de finaste som finns!!! ÄLSKAR HONOM!!!! Verkligen glad att Emma känner förtroendet att hon vill ha mig som hans gudmor.

Visst är han fin, lillhjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anna

han är så jäkla sööööt! ^^

2010-01-22 @ 09:50:33
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0