Uppdatering

    2009-06-03 / 13:58:18 Publicerat i Zilla & jag  
Inget internet hemma än. Men jag känner ingen brådska för det.

Igår var jag & Zilla på första freestyle-träningen. Det var riktigt kul.
Vi är 4 st tjejer (tollaren Ludde, 1 pudel, 1 flat och två såna där platta avlånga hundar, inte tax)
Zilla tyckte det var jättekul, vi övade lite på lunchen idag och skall fortsätta ikväll. Sen blir det vila för såna övningar.
Vi testade rulla, och det kunde hon, men hon gillade inte riktigt det. Slalom mellan benen kunde hon också riktigt bra. Back, snurr, spinn är hon duktig på. Stå på bakbenen har jag testat men är lite försiktig med tanke på hennes höfter.
Detta är verkligen skitkul! Hon går dock inte bra ihop med Ludde (han är för framåt) men gör ingenting alls.

Hemma har vi fått ordning hyfsat, bara spegel, nån tavla och en hylla som ska upp så är det klart!
Bilder kommer som sagt, så fort vi har internet hemma.
Kommentarer
Postat av: stina

jag före och efter tapeter ska komma:)

hoppas du haft en bra helg

2009-06-07 @ 15:58:01
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0