Zilla <3

    2009-02-23 / 21:53:42 Publicerat i Zilla & jag  
Har sån ångest, för att jag inte hunnit sitta vid msn och fått prata me Theresé om allt jag å Zilla sysslat med... Men det har inte funnits tid till det.
Måste ta tag i det, snarast! Å helst den här veckan!

Igår när jag å Zilla va ut, så träffade vi på en liten spets hund av nå slag. Den tyckte inte Zilla om. Eller.. Hon gillade å skrämma upp hundstackarn iaf. =) Hon viftar på svansen och "spelar" trevlig å sen skäller hon till. Hon är som jag =) Lite jävlig. =) Det är så kul å se alla reaktioner hon får på olika hundar...
Men det är Tuva som är hennes bästa kompis iaf =)

Idag tog vi en annan väg när vi promenerade. Ingen väg vi nånsin brukar ta. En lite klurig väg, vid Rosenbäcksallén o sådär. Det va mysigt faktiskt. Å det är inte alls nå kallt idag heller.
Har tänkt på en sak. Eller. Jag har märkt det förut också... Ibland så kan ja höra hur Zillen grymtar som en gris, o så rapar hon ibland. AS GULLIGT..  som jag älskar denna hund. underbaraste nånsin....

Imorgon börjar jag senare, Så morgon promenaden blir en långis, det är mysigt, för då är det inte så mycket annat folk ute heller!!! =)

På återseende...
Kommentarer
Postat av: Tess o Lara

HAHAHA asg Rapar ibland:P Ja hon är då underbar lilla grisen :P

2009-02-24 @ 09:26:27
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0