Vad hjärtar du?

    2009-02-12 / 18:50:09 Publicerat i Zilla & jag  
Blev utmanad av Elin som jag tänkte anta.

 

Umaning:

Välj någon eller något som du verkligen tycker om men som du inte brukar nämna, på så vis får andra veta om det och får känna sig uppskattade.
Det måste inte vara en person utan det kan vara en hemsida/blogg, skola eller till och med en nalle.


Jag har valt denna hemsida.
Älskar att läsa bloggen hon har på sidan. Dels för att det är hos henne Zilla är uppvuxen (och därifrån hon blivit den underbara hund hon är) och dels för att det är jättekul att läsa om hennes vardag med Lara. En fin kelpie.


Välj 7 bloggar du vill utmana

Jag utmanar:
  • DOM SOM VILL
Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh tack vad snällt :) Då ska jag hålla utkik efter den!

2009-02-12 @ 20:10:52
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0