Resa

    2009-02-17 / 21:51:27 Publicerat i Zilla & jag  
Hade tänkt börja inlägget med en fin bild. Men det verkar inte fungera. Så då skiter jag i det.

Det verkar som att Zilla ska få uppleva mitt älskade Norrland över påsken. =)
Eftersom Håkan blir arbetslös nu å jag har nån möjlighet (som det ser ut nu) att vara ledig en eller två dagar där nära påsk, så tänkte vi fara upp till stugan. Åka skoter, å få uppleva all snö där. (som jag längtar dit upp....)
Och förhoppningsvis lyckas jag övertala farmor att få med mig farfars bil. (som hon faktiskt inte behöver då farfar är död, farmor inte kört bil på tio år och min fylle-farbror inte har nåt körkort)
Skulle lätt, utan problem, kunna bosätta mig där. Men det vill inte min karl....

Fortfarande värk idag i nacken och armen. Men det känns bättre. Var en rejäl sträckning helt enkelt. Så jag skippade träningen idag, men inte bara av den anledningen... Linnéa är sjuk, så jag hade ingen trevlig träningskamrat... Torsdag blire inget heller, om inte Emma hör av sig å vill simma med mig.

Tog en promenad, den kortare, runt nattviken.. Zilla verkade lite orolig, svansen nere. Vet inte om det var för att termometern visade -15, eller för att hon är liiite mörkrädd... Var inte så upplyst ändå där vi gick. Kan ju också ha varit för att hon är numer van att gå lös mestadelen av våra promenader, men idag var det så mycket hundar ute så jag kände att ja inte ville ha henne lös. Å så den där stora svarta hunden som är lite scary var också ute, så..
Hon var inte heller sugen på att busa med Mira å Tuva. Hon backade undan mest. Drog i kopplet sista biten å ville bara in... Får se hur hon är imorrn bitti när jag går ut me hon.

Har fortfarande inte tömt kameran på bilder, men det ska jag göra. När jag orkar och har lust. Nu har jag mest suttit å spelat (ops) Vet att en viss ANNA och en viss MICKE är sugen på bilderna. Antar att även min sötLinda också är det. Men det kommer, det kommer! Promise.

Nu hör jag att strålen i duschen slutat rinna, det innebär att Håkan är färdig duschad å jag får lägga mig i sängen å se på lite Vänner avsnitt och somna mitt i alltihopa......

Godnatt
Kommentarer
Postat av: storasyster

du har glömta att länka till din älskade systers blogg snyft Mollsan vill ju att folk ska kiak på hennes bilder ;)



KRAM

2009-02-18 @ 08:46:59
URL: http://jagochminabusungar.blogspot.com/
Postat av: Emma

Yes jag hör av mig om det blir av =D

2009-02-18 @ 09:17:33
URL: http://rufset.bloggagratis.se
Postat av: sofiaw

det där känns igen. jag vill verkligen bo i norrland om några år men det lär bli svårt att övertala killen här hemma :(

2009-02-18 @ 13:13:42
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0