Ont så in åt helskotta

    2009-02-12 / 09:07:37 Publicerat i Zilla & jag  
Igår var jag på massage! Malin tyckte att min nacke inte alls var bra, så hon visade mig lite stretchningar jag skulle göra under fem dagar, blir det inte bättre måste ja fixa en ny tid så hon kan knäcka till den lite.
Kvällskvisten, gick jag å Linnea å Sophie till spegeln. Jag å Linnea hade tid med en instruktör som visade oss alla maskiner. Nu vet jag hur jag ska jobba upp min kropp, så den mår bra osv.
Linnea gick hem efter visningen, jag stannade kvar å körde lite grann med Sophie, Jossan & Anna.

Under den sista stunden kände jag hur mitt höger öra ilar. När jag kommer hem, blir det bara värre och värre. Det slutade med att när jag la mig hade jag så ont att jag blev riktigt ledsen. =(
Sovit iaf utan att vakna under natten, men när jag vakna gör det lika ont. Måste vara blixt stilla med huvudet, annars gör det svin ont.
Fick ringa jobbet, Ulrika ordnade en tid åt mig kl 14. Kan inte jobba heller, utan hörapparater, gör jag ingen nytta när jag är ensam på jobbet. Kan inte svara i telefonen, kan inte prata med någon annan än nån som kan teckenspråk. FY FAN, sist jag hade så hääär ont var 2005 å jag bodde i Västerås. DET SUGER....

Håkan är hemma idag, mår inte så bra han heller. Eller så känner han med mig, för det var inte kul igår kväll. =(

Sophie åker hem idag, tråkigt. Eller, ja hon åker till Sundsvall för att träffa sin familj lite. Men ändå tur är det att jag fick så här ont i öronen först NU.

Nu skall jag se om mitt kääf är klart.
Kommentarer
Postat av: Anonym

tur i oturen kan man nog kanske säga.



Ja det där med vänner ,

Blir bara så vemodig ibland när man inser ibland att vissa inte längre passar en,a tt dom blivit så FRUKTANSVÄRT Tråkiga eller att dom är så oinspererande eller att dom helt enkelt är lite småspydig hela tiden och kommer med snällkritiska kommentarer. såna kan jag klara mig utan,

DET ÄR SJÄLVKLART en helt annan femma jag snackar om när det är perioder folk har, men vissa så börjar man inse att dom ÄR såna som individer efter par år man känt dom eller LÄNGRE. man växer ifrån varandra också .

Det är det jag insett även i dom här dagarna när det gällt några i min omgivning, KÄnner att jag behöver inte ha dom i mitt liv.



Tänkte skulle radera och städa lite på min msn sen idag. för där finns det över 150 namn, men jag kanske pratar (inkluderat lite då och då¨) med bara 40 av dom .



sjukt egentligen =)



men ang dig. Spelar ingen roll hur åren går. vad vi än gör... känner jag att det finns ett vänskapsband mellan oss. tror vi satte många stabila grunder speciellt åren när iv var grannar, gick i samma klass.



Men jag undrar ändå .. hur du är som person öga för öga IDAG =) Det var några år sedan vi två snackades vid..förutom det lilla ögopnblicket men den var så kort! =) Får ta och bege mig norrut =)



KRAMIS

2009-02-12 @ 09:32:18
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Usch aj, aj! Hoppas det onda försvinner från min fina Malin snart :(



(Sophie berättade att du är en värre kaffekärring än jag haha!)

2009-02-12 @ 10:33:39
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Åh, va kul då är de ju mer speciellt :)

Vi firar vår årsdag typ 2 veckor efter eller nåt sånt, men jag vet inte ens om jag är hemma då :S

2009-02-12 @ 12:11:56
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-02-12 @ 12:45:00
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: LovelyC - Around the world

hihi nu behöver du inte vänta mer för nu är jag på G igen :D

2009-02-12 @ 14:46:04
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja jag tycker också den dikten var bäst. Men har du kvar den du läste upp? Skulle vara kul att få läsa den :)Få lite inspiration :P



Jaa, haha! Kommer man inte i vanliga jeans så är dom super! Själv har jag blivit för bekväm för jeans så det här var verkligen ett bra köp :)

2009-02-12 @ 16:22:54
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Madeléne

Jaså känner du Henke? De hade jag ingen aning om, va kul! Ja, dom bilderna tar jag gärna!

2009-02-12 @ 16:24:19
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0