Knaprar piller

    2009-02-12 / 20:34:22 Publicerat i Zilla & jag  
Tar jag nån värktablett, känns det som att jag fixar att leva. Då känns det inte lika tungt.
Var till vårdcentralen iallafall. Fick remiss till öronläkaren. Recept på nå starkare örondroppar. Kortison eller ja.. Nåt crap.
Det SVIDER å droppa i dom. Men det är värt det om jag blir kvitt det onda i öronen.
Är less på att ha ont. Fast jag ska inte klaga. Finns dom som har det värre...

Håller på å grejjar med en hemsida nu iaf. Får se hur det blir med den. =) Trivs ju bra med bloggen å så. Men jag vill ju ha ungefär som Theresé.

Näe, nu skall jag dra upp Håkan ur soffläget å ta med mig honom och min ögonsten, Zilla på en kvällspromenad. Jag behöver komma ut. Måste passa på nu när jag inte har ont.

Ska försöka lägga in lite bilder snart. Har bilder från festen hos Annie, bilder från när lilla egotrippade Sophie varit här dessa dagar å så bilder på ögonstenen.

Adjö

Ulrika... Vi tar en långprommis snart med vovvarna. Det är så härligt å se hur de leker tillsammans :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0