Hungrig

    2009-02-18 / 19:24:55 Publicerat i Zilla & jag  
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar.
Håkan som kockar. Det blir köttfärssås med starka korvbitar i med spagetti. Mums säger jag bara. Zilla sitter i köket och hoppas på godsaker. Men det får hon inte. =) Hon fick grisöra imorse och några godisar tidigare idag så det räcker för dagen =) Skämmer bort henne alldeles för mycket.

Var till biblioteket å lämnade tillbaks en singstar skiva jag lånat därifrån. Då kommer en dam och frågar " Måste bara få fråga, är det inte Malin? " Jomen visst det e ju jag det. Då frågar hon om jag kände igen henne. Och det gjorde jag. En gammal granne från Fagottgatan. Flera herrans år sen.. -91 kanske?! Minns inte...
Zilla fick också följa med till biblio, fast hon och Håkan stod utanför å väntade såklart. Sen promenerade vi hemåt, grannen gick också då hon skulle åt samma håll. Å jag blir lika stolt varje gång jag promenerar med Zilla.

Kommer ihåg en gång när jag gick med henne, å stod utanför ICA Kvantum, ser hur ett par går sakta förbi och är på väg inåt å den ena säger till den andre "Kolla där, det där är en riktigt fin hund"
När jag ser andra tollare (som jag aldrig sett förut i stan, då jag alltid trott att det är nån golden eller så) blir jag ännu mer stoltare, för jag tycker alla andra tollare inte är lika fin som Zilla.
Jag har en SNYGG tollare! *stolt*

Vi hade personalmöte idag på eftermiddagen. Körde det hemma hos Ulrika. Då var ju Tuva såklart hemma å så Ulrikas mammas vovve Mira (de hundar som vi brukar busa med) Det gick jättebra. Tycker Zilla är riktigt duktig. Men sen är både Tuva och Mira två fina och vad jag tycker, väluppfostrade hundar. Så det kan ju inget annat än gå bra med tre väluppfostrade vovvar tillsammans. =)

Vill att det ska bli lite varmare ute, så vi kan gå en lång promenad runt Gånsvik med Mira & Tuva... Det är sååå kul....

Har fortfarande inte lagt in mina bilder på datorn, det kommer, det kommer!! =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha :) Känner du Lena? Hehe, det var tur för henne att hon inte lysnnade på mig! Men nu måste jag börja parkera på nåt annat ställe.. funkar inte att få böter hela tiden!

2009-02-18 @ 20:39:05
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0