heeelg

    2009-02-21 / 14:22:22 Publicerat i Zilla & jag  
Det är heeelg.
Det känns ljuvligt!
Jag å Zilla kan mysa, gå lång promenader hela helgen =) När vi var ut här före, så blåste det som attans, så det var inte så skönt som jag hade hoppats...

Men jag har värk i ena örat, igen. Fy fan. Tur att jag ska iväg till öronläkaren på onsdag. Så jag får veta vad det är som är så fel i mina öron.. less.....

Tror jag ska möblera om här hemma idag, göra på nå annat sätt. Men jag har inte bestämt hur jag ska göra ännu.. Får se hur det blir.  Byrån ut i hallen kanske. Vill ha lite mer utrymme här inne i sovrummet. Det är Håkans dator som förstör min planering. ;)

Näe hade egentligen inget vettigt att komma med, men ett litet inlägg ville ja få med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0