En härlig dag

    2009-02-15 / 19:35:43 Publicerat i Zilla & jag  

Har varit en riktigt härlig dag idag.
Började iofs dagen med att ha huvudvärk.
Men den gick över efter lite pillerknaprande.

Tog på mig mina nya sköna vindbyxor (som jag iofs går med hela dagarna nu) å en jacka. Tog med mig karln å hunden å gick ut =)
Tog en lång promenad på nästan två timmar. Riktigt skönt, å Zilla fick springa hur mycket som helst. Hon var riktigt nöjd. Blev inte så glad när vi tog på henne kopplet igen. Hon är så duktig, jag törs ha henne mer å mer lös. Så idag har hon i princip fått gå lös alla promenader. Det är endast när det kommer människor som hon ser och vill hälsa på å när vi går över vägar som vi kopplar henne. Riktigt stolt är jag. Snön är det bästa hon vet verkar det som. Underbara hund.

Nu skall jag ta å se om mitt spel är klart så jag kan spela. Sen blir det duschen å en tidig kväll så jag orkar upp å jobba imorgon..

Förresten så är öronen mycket bättre nu... Gör ont ändå, när jag inte tagit värktabletter.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja det finns ju en 2:a säsong, men än så länge har jag bara hunnit med den första :P (Även fast jag har kollat på den förut!) Men nu är det dags för nummer två! Tycker gossip girl är skitbra, haha!

2009-02-15 @ 22:19:47
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Micke

hej baby,,,

kan du inte logga in på msn ngn dag :D

skulle vilja ha bilderna sen i helgen :D

2009-02-16 @ 11:44:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara Fellman

svar: det är min lilla Bella, hon är en tibetansk spaniel :)

2009-02-16 @ 16:00:09
URL: http://ww.alwayspanic.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jaa, jag har fått jobb utomlans. Jätte härligt, har en super bra kontakt med min blivande chef. Ska smöra in mig hos han så lönen stiger och jag kan leva loppan på den nee i Bulgarien där jag ska jobba! =))

2009-02-16 @ 23:53:51
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0