En veckoplanering.

    2009-12-16 / 21:15:20 Publicerat i Zilla & jag  
Nog för att halva veckan har gått. Men såg att Anna hade gjort en, så jag tänkte härmas :P Det är ju så himla kul å härma andra.. *ironi*

Tänkte jag skippar dagarna som gått. Det har ju ändå varit och kommer aldrig igen.

Torsdag Slöa hela dagen. Efter 16.00 en date med Emma och solariet.
Fredag Inplanerat att sova länge och väl. Sen blir det bio med älsklingen.
Lördag Sova en stund, greja lite hemma. Lilla julafton på kvällen hos svärmor.
Söndag Tänkte att jag skulle tända alla fyra ljusen, fast jag börjar med att tända första å andra, å efter en stund tredje å till sist fjärde. Sen ska ja väl pilla på tårna.

Så ser det minsann ut.
Börjar faktiskt längta lite till julafton. Eller aa, juldagarna där..
Hur skall ni fira julen & nyår?

För mig är det upplagt så här:
Julafton hos svärmor
Juldagen hos mamma & stig i sundsvall
Nyårsafton hemma med Anna & Zilla.
Kommentarer
Postat av: Anna

ska ni också på¨bio? va ska ni se :D

host härmapa host hehe :D

2009-12-16 @ 22:55:53
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

hade du sagt ngt så hade ju jag kunnat boka biljetter åt er samtidigt som jag bokade åt oss :p även om ni kanske inte ville sitta med oss, men jag hade kunnat fixa de där ;p

2009-12-17 @ 11:11:48
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Madelene Nylander

Hahahah nää, fy det är så äckligt =D Jag blir så arg på pappa som helatiden lurar mig :P Han lagar mat till mig sen lägger han ner massvis med saker som jag aldrig har ätit bara för att han vill att jag ska prova det :P

2009-12-17 @ 11:16:17
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0